Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Strepen, en bloemen in een herfstjasje.


Hoi! Na een tijdje heel veel SO's e.d te hebben gehad proberen we weer de draad op te pakken! :) Hierbij een super leuke tutorial, al zeg ik het zelf. Die niet al te moeilijk te maken is.




Begin met een basiskleur, die je een beetje aan de herfst laat denken. Dit gevoel heb ik nou echt bij Catrice #865 Yellow Sub-Mandarin. Hier heb ik zo'n 2 laagjes van de kleur op. 


Pak daarna een andere kleur naar keuze. Je kan hierbij kiezen voor een heel neutrale kleur, (Grijs, beige, zwart, wit, nude... ) of voor een mooie kleur die een beetje matcht met je basiskleur. Ik heb hier gekozen voor een witte. 


Maak vrij grove, brede lijnen. 


Pak nu weer je basiskleur erbij, en maak smallere lijnen in de brede andere lijnen. 


Pak nu een zwarte striper/nagellak erbij. Ik vind het persoonlijk hierbij fijner om met een tandenstoker (o.i.d) te werken, i.p.v met een kwast. Maar een cirkel. 


Maak nu blaadjes, dit zijn heel simpel ook ongeveer halve cirkels. Maak er circa. 4/5 maar je mag er ook gewoon voor kiezen om 3 blaadjes te maken.



Als je wil kan je nog een klein detail toe te voegen door een paar driehoekjes te maken en die op te vullen met groen. Dit is NYC #298 High line green 




Ik hoop dat je het design leuk vond! :) 

Have fun,
Lisa. 

3 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).