Pagina's

vrijdag 21 februari 2014

Fairytale tag

Hey hoi!

Vandaag geen nail-art, maar een tag! Ik vond dat ik écht lang geen tag meer had gepost, dus ik dacht laat eens een tag doen, en deze kwam toevallig langs! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik echt heel erg weinig Disney films heb gezien, maar ik ze wel geweldig vind!

Hello guys!

Today I won't have a nail-art for you guys, but a tag! I thought I haven't posted tags for a while, so I thought let's do this, and I've seen this tag before. But unfortunately the tag is in Dutch, and it'd probably a bit weird to translate the whole tag which is from origin Dutch to English. I'm sorry =(


Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ja! Ik vind tof om naar buiten te gaan, lekker frisse lucht en het doet me denken aan vrijheid!

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Eh, ja I guess so, ik heb momenten dat ik zo naïve ben.. Maar aan de andere kant ben ik ook vrij logisch zeg maar.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb een broer! Ondanks dat hij 22 is, en ik ben zelf 14, heb ik toch een vrij goede relatie met hem! Daar ben ik erg blij om.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Mensen die eerlijk zijn, en voor hun mening opkomen. En iemand die niet bang is om zichzelf te laten zien!

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Insecten.. Ik haat echt bijna elk insect, vraag maar niet waarom..

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ik heb jammer genoeg niet zo veel huizen in mijn huis =( Maar dat komt deels omdat mijn ouders een restaurant hebben, en daardoor niet echt plaats hebben voor planten.


De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Nee, ik heb geen huisdieren. Ik krijg wel eens gevraagd, "Vind je het niet erg dat je geen huisdieren hebt?" Dan antwoord ik wel eens, "Nee, eigenlijk niet, ik ben er een beetje gewend aan geraakt." Maar vroeger zou ik wel ooit een huisdier willen hebben.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Vroeger was ik heel erg verlegen, en was ik vrij afgesloten van mensen. Tegenwoordig is het nu wel minder, maar het kan nog altijd beter!

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Ik wil héél erg graag dokter willen worden, het lijkt me geweldig om mensen te helpen!

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Eh, geen idee eigenlijk. Maar ik denk dat dat verschilt met wie ik ben, met mijn vrienden kan ik me soms een lagere leeftijd gedragen dan bijvoorbeeld met een volwassene.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik denk mijn ketting, omdat ik hem heb gekregen van mijn neef en zijn vrouw. Ik zie hem namelijk niet zo vaak, in totaal ben ik maar 2x naar China geweest.. Maar aan de ene kant ook mijn mobiel (wow verslaafd)..

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Op school: lui, ookal voel ik me erg schuldig erover dat ik heel erg weinig leer/weinig moeite ervoor doet, dat ik toch een erg goed heb, terwijl andere mensen die hard hebben gestudeerd, een minder punt hebben. Maar als het over werk gaat, dan zet ik me hard in. 


De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Soms ligt eraan met wie. 

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Muah, ik ben niet echt de eerste die met iets aankomt zeg maar. Ik ben meer zo'n tussenin persoon.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Hmm, ik weet het niet. Ik probeer voor mensen op te komen, maar ik denk niet echt dat dat telt.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ik heb momenten wanneer ik gevoelig ben, terwijl het eigenlijk niet hoort (ik zag ooit een film met Mr. Bean en hij had iets gekocht, maar hij ging toen weg en een auto reed erover heen, ik vond het zo zielig!). En ik heb soms ook momenten wanneer ik niet gevoelig ben terwijl het hoort (tijdens Titanic waar het schip bijna op de kop viel, en mensen eraf gleden, ik lachte zo erg). Maar over het algemeen ben ik best wel gevoelig, ik bedoel ik huil bijna bij elk boek, film, tv aflevering (oeps).

Nou dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden!

3 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).