Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Back to school nails!

Hoii!
Vandaag weer een leuke nageldesign, nou woon ik in het zuiden van het land, en heb ik over zo'n 2 weken weer school. Maar dit weet ik niet voor iedereen, dus mocht jij nog een lange tijd vakantie hebben, keep it in your mind!

 Want oké , laten we eerlijk zijn, het is niet het prettigste onderwerp om aan te denken, maar als je terug gaat naar school wil je er natuurlijk fabulous uit zien! :) 







Lak eerst je nagels wit, 2 dunne laagjes zijn altijd beter dan 1 dik laagje, de foto is een beetje wazig, maar je snapt wat ik bedoel ;)



Pak daarna een rode nagellak erbij, en een tandenstokertje o.i.d 


Dit is NYC #230 I ♥ NY


Zet daarna verticale strepen aan de rechterkant van je nagel, probeer ze een beetje recht te maken, dit vergt een beetje oefening en concentratie, je kan je vinger een beetje meedraaien voor rechtere strepen


Pak daarna een blauwe nagellak, en een andere tandenstoker, of je gebruikt gewoon de zelfde, dat kan natuurlijk ook


Dit is ook een lakje van NYC. #296 Water Street Blue



Zet nu een soort stippellijn naast de rode lijn.


En zet daarnaast weer gewoon een lijn. Nu ziet het er zo uit. 


Pak daarna een striper erbij, en zet nu een letter naar keuze, ik ga gewoon het alfabet volgen en een A zetten. 


Het ziet er misschien moeilijk uit, maar het kost gewoon een beetje concentratie en geduld! Oefening baart kunst.



Daarna zet je daarnaast de normale lettervorm van de letter A, dus een a. 

Nu ga je verder op je andere nagels met een letter, ik heb mijn duin blanco gelaten, maar dat maakt niet zoveel uit.







Have a nice day! En nog een fijne vakantie, totdat je weer naar school moet!


5 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik zou hem wel iets anders gedaan hebben denk ik. Ziet er erg vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, girl! Wat heb je dat gaaf gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Ik ben ook bezig aan een back to school nail art!! Waarschijnlijk over een uurtje of eerder online ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).