Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

MEDEDELING + KLEINE TUTORIAL

Hoi!
Zoals sommige misschien al hebben gelezen/gehoord moeten Yu Fan en ik weer sinds een week naar school. Tot nu toe hebben we het nog redelijk uitgehouden om om de dag een artikel te plaatsen. Maar het word langzamerhand gewoon een beetje te druk. Hopelijk begrijpen jullie dit, en we proberen het zo goed mogelijk bij te houden! :) 

Dit is een simpele manier om een leuk bloemetje te maken!





Lak je nagel met een base coat en doe daar overheen een basiskleurtje. Dit is een beige kleurtje (De foto is wat wazig, dit is uiteraard mijn mobiel kwaliteit, sorry ) 


Pak nu een witte en trek ongeveer 5 lijnen met een tandenstoker o.i.d



Pak nu meer wit en vul het een beetje bij zoals hierboven.


Pak nu een kleur naar keuze en doe wat aan de uiteindes.


Pak nu een topcoat en ga met het kwastje vanaf de natte kleur, de witte streep volgend, naar het midde. Doe dit met alle kanten


Zet nu een gele stip in het midden, en voila!

Fijne vakantie nog, of anders veel plezier op school :) (Alsof dat gaat lukken)



6 opmerkingen:

  1. Lijkt zelfs een beetje op een one stroke bloemetje haha
    ik heb jullie genomineerd voor de liebster award.
    http://nailsenzo.blogspot.nl/2012/08/my-first-award.html#more
    Hier kan je alles lezen

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat jullie niet zo veel tijd meer hebben! Maar ik blijf je nog gewoon volgen :)

    Ik vind deze nail art suuuper schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).