Pagina's

maandag 9 juli 2012

30 days Challenge - Day 1 #Red Nails








Hoi!
Ik en Lisa (mijn vriendin en inmiddels medebeheerder van deze blog) zagen een 30 days Challenge, en wij dachten hee, dit lijkt ons echt heel leuk, en we houden wel van een uitdaging. Dus we besproken wie wat deed, en het is allemaal goed gekomen, dus vandaag ga ik (Yu Fan) de Red Nails doen! Hope you like it!








Ik heb de kleur rood gebruikt van Essence 'Nr. 3 Kiss on the top of rock' ik vind dit een zeer mooie kleur, die heel erg goed dekt, in 1 laag, en ook nog heel snel dekt. Maar persoonlijk ben ik niet voor 1 kleur want ik vind dat saai haha. 
Dus heb ik witte nagellak gepakt van Rimmel en het heeft eigenlijk geen naam haha, en op dat moment was ik niet echt heel erg creatief dus heb ik simpel een hartje gemaakt, met resultaat dit:


Ik vind zelf dat het heel schattig is geworden, wat vinden jullie ervan? :)

x Yu Fan

6 opmerkingen:

  1. Looks pretty; great colour!

    Love your blog <3 and following you via GFC now; would be glad if you followed back via GFC.

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Succes met de challenge :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en succes! Jammer dat de foto een beetje onduidelijk is. Ik ben echt fan van dit lakje!

    Tess
    urnailart.blogspot.nl
    twitter: @Urnailart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk!
    Veel succes met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk!
    Veel succes met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).