Pagina's

maandag 30 juli 2012

Nagels witter, sterker, en glanzender maken!

Ja we kennen het waarschijnlijk allemaal, met veel plezier je nagels lakken, en om de zoveel dagen je nagels weer voorzien van een ander kleurtje. Maar zelfs mét basecoat verkleuren je nagels een beetje! Ze worden geler, en doffer. :( Maar gelukkig kan je dat een beetje fixen, je kan producten gaan kopen. Maar het lukt ook heel goed met spullen die je in huis hebt!




Benodigdheden: 
- Een tandenborstel, of een ander soort borstel ( zie foto) 
- Citroen sap of een kwart/halve citroen
- Tandpasta
- Een bakje
- Lauw water


Doe wat  lauw water in het bakje, niet te veel. 


Doe wat tandpasta in het water, zoals je ziet is deze tandpasta blauw (dat wist ik niet)

Ik raad aan een tandpasta te gebruiken die wit is. Een witte whitening tandpasta is ideaal. 


Roer het met je borstel zo goed mogelijk door. het is niet erg als er stukjes tandpasta in blijven drijven, dat is juist goed.


Nadat je het goed hebt gemengd doop je je tandenborstel er in en probeer je een stukje tandpasta op je borstel te krijgen.

Like this


Borstel het op je nagels. Doe dit een minuutje of 1/2



Daarna hou je je nagels in het water, en borstel je ook nog even, dit doe je weer een minuutje of 2, en daarna laat je ze nog even in het water weken, een minuutje of 5. 


Ik ben helaas vergeten een before foto te maken, maar geloof me. Mijn nagels zijn echt iets witter geworden, dit is de 2e keer dat ik dit doe, en het is echt witter en minder dof dan hoe het eerst was. Ook worden je nagels hier sterker door 

Ik raad niet aan om het vaker dan 1x in de week te doen, anders kunnen je nagels uitdrogen. 

Het citroen heeft een blekende eigenschap, evenals de whitening tandpasta, hierdoor worden je nagels dus ook witter :) 






1 opmerking:

  1. volgend mij ben je de stap met de citroen vergeten ;), maar verder erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).