Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Een leuke makkelijke manier op je nagels te voorzien van een design :)



Haii! Vandaag ga ik jullie een leuke manier om je nagels te doen laten zien! Ik hoop dat je het leuk vind, enuhh... Enjoy!






1. Pak een basecoat, 3-4 (felle) kleuren die je mooi vind, een zwarte nagellak, en een topcoat.
Dit is wat ik gebruik:


  • Rimmel Londen 5 in 1 Nail treat Base coat
  • Essie #74 Tart Deco
  • Catrice #700 Birdy Reloaded!
  • NYC #247 Prince Street 
  • NYC #119 City Blackout
  • Catrice Quick dry & High shine top coat


2. Doe de basecoat op je nagels, en lak strepen op je nagels, in een willekeurige volgorde qua kleur. 




3. Knip plakband in smalle reepjes, hoe smaller de reepjes hoe beter het resultaat, en laat je nagel echt goed drogen. 

(Eigenlijk is dit nog een iets te dik reepje) 

4. Plak nu 2-3 reepjes op een willekeurige manier op je nagels. 


5. Pak nu je zwarte nagellak erbij, en lak deze over je nagel heen, wacht ongeveer 30 seconde en haal de plakbandjes er af. 


Ik vind bij deze nagel het resultaat niet zo mooi, en dat komt doordat wat ik al eerder zei, dat een reepje te dik was. Maar ach, oefenen baart kunst, en ik hoop dat je het toch een leuk techniekje vond om makkelijk op je nagel een leuk design te krijgen!





Het eindresultaat! Laat me weten wat jij er van vind! :) 























4 opmerkingen:

  1. Leuk idee, maar kan je het dan niet beter met crackle polish doen? Dat bespaart je veel tijd :)
    Maar euh deze nail art hou ik wel in gedachten erg leuk en ziet er voor nagellak-leken zoals de mensen bij mij in de buurt erg moeilijk uit x)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee maar...
    ik heb het een keer met wit gedaan en dat ziet er nog veeel leuker uit vind ik zelf

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).