Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

French manicure, ook voor korte nagels!

Heeii, ik ga een makkelijke manier laten zien, van hoe je een french manicure doet, ik heb nu vrij korte nagels, en het ziet er nog steeds wel oké uit. :) 




1. Pak een stuk plakband, zeker niet te lang 



2. Plak het op je nagel, laat, ongeveer 1/5  uitsteken.


3. Pak een nagelschaartje erbij.


4. Knip het in de vorm van je nagel


5. Dan hou je dit over, de onderste laat zien wat je er af knipt, gewoon om je een beeld te geven, dit kan je gewoon weggooien.

                 

6. Haal het plakbandje van je nagel af, en plak het iets lager weer op je nagel (Sorry als mijn nagel er vies uitziet ofzo op de foto, het witte komt door de plakband) 


7. Lak de topjes van je nagel nu wit. 



8. Haal het plakbandje er af, doe een topcoat erop.



9. En hier is je French Manicure!


Tip: Je kan het plakbandje wat je overhoud om de vorm van je french manicure te doen hergebruiken, ik heb bijvoorbeeld hetzelfde plakbandje gebruikt bij mijn ringvinger, middelvinger, en wijsvinger, voor de duim en pink heb ik een aparte gemaakt.

Veel plezier met je French Manicure! ♥ ♥ ♥  








9 opmerkingen:

  1. ooh, vroeger deed ik het altijd uit lose hand! dit is echt een handig manier, dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! (: het kan ook makkelijk met een witte french tip painter van bijvoorbeeld essence of speciale stickers! Dan heb je die lijm afdruk van het plakband niet ;)

    xx
    Angela
    http://nailartloverss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat weet ik maar met deze manier hoef je die dingen niet te kopen, het is inderdaad wel makkelijker.
      Wel fijn dat je het even hebt gezegt zodat andere die het niet weten dat nu misschien weten :)

      :) x

      Verwijderen
  3. Great Tutorial! Love French Manicure :)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yes! love the at home manicure set!!

    Xo
    Kat

    http://xoPhotographyByKat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede tip! Had ik moeten weten voor ik zo'n speciale pen kocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).