Pagina's

zondag 15 juli 2012

30 days Challenge - Day 8 #Metallic nails


Hellow! Vandaag is het , jaja, Dag 8: Metallic nails!



Ik vind het persoonlijk best leuk gelukt. Ik heb als basislaagje (Die zilverachtige die ik mijn hand heb) een lakje van KOH gebruikt, nr. 132 Metallic Silver! Deze lakt geweldig, maar hij had beter kunnen dekken aangezien dat KOH lakjes niet de goedkoopste zijn. 



De zwarte strepen heb ik met een zwarte striper gezet, die ik bij een nagelsalon heb gekocht bij ons in de buurt. 

De gouden horizontale strepen heb ik gezet met nr. CO4 Colour of Honor, uit de Revoiltaire collectie. Een mooie zachte gouden kleur met shimmer, en eigenlijk vind ik hem een beetje metallic lijken, waardoor ik 'm heb gebruikt :) 

En de horizontale glitter strepen heb ik gemaakt met een lakje van DA #101 hij lakt prima en dekt goed, het enige nadeel van alle glitterlakjes zijn, is dat je ze er zo verschrikkelijk lastig af krijgt!

Oké , ik weet het, het eindresultaat is niet héél metallic uit de bus gekomen, maar ach, het is leuk en ik ben er blijk mee :) 

Ik zie je bij dag 9: Rainbow nails!


Wat vind jij van metallic kleuren, en dit design? 


1 opmerking:

  1. Ik vind het er wel erg 'metallic' uitzien. Deze nail art is echt wel goed gelukt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).