Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

30 days Challenge - Day 7 #Black & White Nails

Haii! Vandaag is het Dag 7: Black & White Nails




Nou, eigenlijk was ik vrij inspiratieloos vandaag, tot mijn oog viel op mijn piano, natuurlijk simple & classy! Ik heb geen fatsoenlijke wit meer in mijn bezit, maar met een Nail tip Whitener van Rimmel ging het ook prima. 




Daarna heb ik met een zwarte striper, die ik bij een nagelsalon in onze buurt heb gekocht, de 2/3 lijntjes gemaakt, waarna ik met NYC # 119 City Blackout de toetsen heb gemaakt gefinished met een topcoat, en tada. 
Ik vond het zelf nog redelijk gelukt, al konden de toetsen iets rechter. 

Ik zie je morgen, bij Dag 8: Metallic nails


Simple but Classy, wat vind jij ervan?


4 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).