Pagina's

donderdag 19 juli 2012

Gradient Nails (dit was bedoelt voor 30 days Challenge)



Hoi, en we zijn aangekomen bij dag 10 van de 30 days Challenge!
Zoals je ziet in de titel, vandaag gaan we Gradient Nails zien!
Ik maak er geen geheim van dat ik deze nagels zo tof vind! Vooral omdat ik van de kleur paars/violet houd, en ik het normaal op me nagels niet geweldig vind, is dit een uitzondering!




Ik had eerst helemaal geen idee wat Gradient Nails was, maar na een paar afbeeldingen op Google hebben me beetje geholpen wat Gradient Nails waren. Het leek me echt een leuke uitdaging, vooral omdat ik heel erg van Ombre Nails houd, en het een beetje op elkaar leek, maar toch is het niet helemaal hetzelfde.


Ik heb als base dezelfde kleur gebruikt net als bij Violet Nails (#Day 6), ik heb geen idee wat de merk/naam is, maar hij dekt geweldig en droogt snel! En de top heb ik met Only You '#123' (hij is van de Ici Paris) erop gesponst.


Wat vinden jullie ervan?

x Yu Fan


NOGMAALS DIT WAS VOOR DE 30 DAYS CHALLENGE BEDOELT!!!
Excuses voor het ongemak.

1 opmerking:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).