Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

30 days Challenge - Day 6 #Violet Nails



Nachtstand (het was niet echt heel licht buiten)


Hoi en we zijn aangekomen bij dag 6 van de 30 days Challenge!


Vandaag ga ik jullie Violet Nails laten zien, ik ben best enthousiast er over aangezien, paars/violet mijn lievelingskleur is! Maar eigenlijk op de nagels vind ik het niet zo heel geweldig haha :$

Ik zou heel graag de merk/naam van de nagellak geven, maar aangezien eigenlijk meer kriebel op de potje nagellak staat kan ik het niet echt ontcijferen wat er staat. Wel jammer eigenlijk aangezien de kleur vrij goed dekt, in 2 lagen en best snel opdroogt.

Normale stand


Hoe vinden jullie Violet nagellak? 

x Yu Fan

1 opmerking:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).