Pagina's

maandag 16 juli 2012

BELANGRIJK!

Hoi!
Door verschillende omstandigheden, is de medebeheerder Lisa, een paar dagen weg, en het is soms haar beurt om dingen te doen, daardoor missen we een paar dagen 30 days Challenge en daardoor heb ik besloten  om te stoppen. Spijtig, aangezien ik wel een beetje voor gewerkt hebt, en ik een paar leuke designs heb gezien & gemaakt.
Maar, ik zal nog een paar designs die ik had voorgewerkt laten zien, en dan mogen jullie bepalen of jullie nog een tutorial erbij wilt :)
Sorry voor het ongemak!

xx

3 opmerkingen:

  1. Erg jammer, ik zou het wel leuk vinden om nog een paar nailarts ervan te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer, maar ik begrijp het wel. Ik zou de nail arts ook wel willen zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).