Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Polkadots (Dit was bedoelt voor de 30 days Challenge)


Hoi! 
En we zijn weer aangekomen bij dag 11: Polkadots!
We hebben gisteren het hoofdstuk 'Colours' afgesloten, vandaag gaan we weer beginnen met een nieuwe hoofdstuk 'Patterns', de opdrachten worden nu ietsjes moeilijker, maar Lisa en ik houden wel van uitdagingen! 
Ik verheugde me eigenlijk al op dag 11, omdat ik heel erg veel van Polkadots houd, en het bijna wekelijks op me nagels heb! Waarom ik zo van Polkadots houd kan ik je meteen zeggen, ze zijn gewoon super schattig!


Ik heb als base kleur, witte nagellak  van Rimmel gebruikt, de naam zou ik niet weten, want die staat er niet bij. Voor de 'dots' heb ik Only You (van Ici Paris) gebruikt, ik vind deze kleur gewoon super mooi! 
Het is simpel om te maken, maar schattig, en erg snel! 

Wat vinden jullie van Polkadots? 

x Yu Fan


DIT WAS BEDOELT VOOR DE 30 DAYS CHALLENGE!
Nogmaals, excuses voor het ongemak!


1 opmerking:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).