Pagina's

maandag 9 juli 2012

30 days Challenge - Day 3 #Yellow Nails


Hoi,
En vandaag zijn we aangekomen bij dag 2, Yellow Nails! Persoonlijk vind ik geel niet zo'n hele mooie kleur, maar het is wel een leuke kleur in de zomer.


Ik heb mijn nagels geel gelakt met: Catrice '#700 Birdy Reloaded!' Hij dekt wel goed, en je hebt maar 2 lagen nodig om het helemaal te dekken, wat bevestigt wat op de achterkant van het potje staat 'Apply 2x'.

Alleen het eraf halen van deze nagellak is wat lastig, maar voor de rest is het een prima geel, ookal ben ik niet zo'n fan van geel haha.
De foto's & nagellak zijn van Lisa, maar doordat een fout op de blog was, was geel weg, en ik stelde voor dat ik het bericht schreef, en dat daarna Lisa de foto's maakte. Maar alleen geel is een uitzondering dat ik het schrijf.


Hou jij van gele nagellak? En hoe vond je dag 2?


x Yu Fan


Follow me on Bloglovin!

1 opmerking:

  1. Geel vind ik ook niet zo'n mooie kleur, maar tijdens de zomer draag ik het echt graag!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).