Pagina's

donderdag 12 juli 2012

30 days Challenge - Day 5 #Blue Nails


Hai, vandaag is het Dag 5 van de 30 days Challenge: Blue nails!



Ik heb eigenlijk niet zoveel blauwe nagellakjes, en waarom? Dat weet ik eigenlijk niet! Want nu ik weer eens een blauwe nagellak op heb, vind ik het toch wel erg leuk! 




Hier heb ik #09 van de Hema op, die dekt voor geen meter, maar lakt wel, muah, oké. Dit was mijn 'blauwste' blauw, mijn andere blauwe nagellakjes neigde meer naar donkerbauw, dus ik had geen keuze. However, na ongeveer 3 laagjes valt ie wel mee.

Ik weet het, de randjes zien er nog een beetje geel, maar ik ben geen prof in nagellak er af halen, en ik ben ook niet zo'n iemand die heel lang gaat doen om de randjes schoon te gaan maken met wattenstaafjes e.d, maar ik heb m'n best gedaan!




Misschien had je het al gezien, maar ik had dus een foutje gemaakt, in plaats van Day 4, heb ik Day 5 gemaakt, het spijt me héél erg, maar het zal vast niet voor problemen zorgen, ik heb nu Day 4 ook gemaakt, en ze staan nu weer op goede volgorde :) Yu Fan zal alsnog morgen Violet plaatsen, om het goed te maken! :) 

Ik zie je morgen, bij Dag 6: Violet nails!



1 opmerking:

  1. Hihi, ik had deze ook gekocht aangezien de kleur zo leuk was en ik heb net hetzelfde resultaat...dekt totaal niet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).