Pagina's

woensdag 11 juli 2012

Nailpolish tag!

Lisa en ik zagen verschillende keren de 'Nagellak tag' voorbij komen, zowel in het Engels, als in het Nederlands: en toen dachten wij natuurlijk 'Nou vooruit, waarom doen wij het ook niet?'


 We zijn dus eigenlijk niet getagd, maar een groot probleem zal het waarschijnlijk niet zijn :) 




1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?

Yu Fan: Hmm, aangezien ik heel veel Essence nagellak heb, denk ik toch dat ik voor Essence ga!
Lisa: Nou eens denken, ik vind Rimmel Londen, en Essie nagellakjes wel erg fijn, maar ook budget merken, vooral Catrice, of NYC (waarvan sommige niet geweldig dekken, maar andere weer wel) spreken mij wel aan :)


2. Glitter of geen glitter? 

Yu Fan: Geen glitter, bah, ik vind dat gewoon verschikkelijk haha :$ Alleen heel soms kan een uitzondering gemaakt worden, bijvoorbeeld op een feest ofzo.
Lisa: Buiten het feit dat glitter nagellak er ZO verschrikkelijk moeilijk af te halen is vind ik in tegenstelling tot Yu Fan glitter soms toch er mooi! Ik heb een paar toppers van Essence, waaronder #02 Circus Confetti, en #08 Night in Vegas, en die vind ik toch, behoorlijk mooi over een mooi kleurtje heen, maar ook gewone pure glitternagellak vind ik prachtig :) 


Tumblr_lwbvznua0n1qdu4dpo1_500_large
Bron: WeHeartIt



3. OPI, China Glaze of Essie?  

Yu Fan: Hmm, lastige keuze, maar ik denk toch dat ik voor China Glaze ga.
Lisa: Eigenlijk heb ik geen lakjes van China Glaze, dus ik denk niet dat ik daar over kan oordelen, ik heb één lakje van OPI, die ik wel mooi en fijn vind, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch kies voor Essie :) 

Bron: We Heart It


4. Wanneer/hoe vaak verander jij je nagellak?

Yu Fan: Sowieso heel vaak! En nu zeker met de 30 days Challenge dat ik vaker m'n nagels lak, hmm ik denk in de vakantie elke dag, en op gewoon schooldagen, om de 3 dagen? 
Lisa: Best vaak, maar in de vakantie doe ik het, net zoals Yu Fan vaker, en zeker door de 30 days Challenge! :) Maar over het algemeen.. Om de 2 dagen als ik tijd/zin heb, en anders kan ik er best 4-5 dagen mee doen!




5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?

Yu Fan: Moeilijke vraag hmm, maar ik denk dat ik toch voor mijn lievelingskleur ga: Paars! 
Lisa: Inderdaad, een moeilijke vraag, en er is veel keuze :) Mijn favoriete kleuren zijn over het algemeen pastelkleuren, en dan vooral turquoise,  en licht roze/koraalkleurig... Hmm, ik denk toch dat ik dan ga voor koraalkleurig!




6. Donker of felle kleuren?

Yu Fan: Ik vind het beide allebei heel mooi, ik vind het echt een moeilijke vraag, ik denk dat ik des ondanks paars mijn lievelingskleur is, dat ik voor felle kleuren ga!
Lisa: Donkere kleuren vind ik ook wel heel erg mooi! Vooral grijs, donkerblauw, en chocoladebruin. Maar er is zoveel keuze uit felle kleuren, dat ik denk ik toch, ook voor felle kleuren ga!


Essie-neon-polish-de-43331513_large
Bron: We Heart It


7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels?

Yu Fan: Ik draag nu Only you '#123' en guess which colour: Purple! Ik vind deze kleur gewoon geweldig mooi en hij dekt heel goed!
Lisa: Ik draag op dit moment, obviously alleen een base coat, ik moet morgen namelijk aan de slag met de 30 days Challenge!



8. Matte nagels, ja of nee?

Yu Fan: Ik ben zelf meer voor glazende nagels, dat staat zo elegant vind ik!
Lisa: Hier sluit ik me aan bij Yu Fan, maar matte nagels mogen er ook wel wezen.




9. French manicure?

Yu Fan: Dat is een ja ja ja! Het ziet er heel netjes, en verzorgd uit! En vooral als je niks je eens inspiratieloos bent is het handig, en het is simpel!
Lisa: En wederom sluit ik me aan bij Yu Fan! Ik heb onlangs nog een artikeltje geplaatst over hoe je makkelijk een French Manicure thuis kan doen :) Zeker een ja!


Klik hier voor het artikel


10. Favoriete winter kleur?

Yu Fan: Hier hoef ik niet lang bij na te denken, natuurlijk paars!
Lisa: Voor de winter draag ik toch liever een donkere kleur, en iets rustigs, aangezien je handen toch verstopt zitten in je handschoenen (ha-ha) ik denk.. Beige!


Nou omdat wij zelf ook niet getagd waren dachten we dat we beter ook gewoon niemand konden taggen, maar je mag hem natuurlijk wel overnemen :) 




Nou dit was de tag, we vonden het echt leuk om te doen, en laat ons weten wat jij ervan vond! 

1 opmerking:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).