Pagina's

maandag 9 juli 2012

30 days Challenge - Day 2 #Orange Nails

Hellow, vandaag is het 10-7 ook wel bekend voor ons als: Day 2: Orange Nails!



En ik weet niet hoor, bij oranje denk ik direct aan Holland, en bij deze heb ik dat vooral. Hier heb ik #221A Fear or Desire, op van Essie, hij komt uit een Limited Editon: Bikini so Teeny deze collectie is helemaal neon! :)  

 Je zou heb misschien al goed kunnen krijgen met 1 iets dikker laagje, maar ik heb gewoon 2 laagjes gedaan. Het is een felle neon oranje. Ik vind het gewoon een mooi kleurtje voor de zomer. Hij lakt en dekt fijn. 


Dit was Day 2, tot morgen, bij Day 3, Yellow Nails!


Wat vind jij van Oranje nagellak, zou je het alleen voor het EK/WK dragen of?





3 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).